Ledarskap

Idag har jag gnuggat geniknölarna i skolbänken igen, Ledarskap är ämnet, en helt okej kurs. I morgon åker jag till Krångede (Jämtland) med Robert. Hans pappa äger en stuga/hus där. Vi åker vid tretiden och hoppas på att det inte hunnit mörkna allt för mycket. Gillar inte att köra i mörkret. Det skall faktiskt bli skönt att komma bort från "stan" en helg. Men innan vi åker skall jag åka till min kära häst Grey lad och ta honom ut på en tur, och om tiden räcker till ska jag julstäda åt honom. Snart är det Jul och det är underbart, bara ett litet bekymmer... En julklapp har jag lycktas köpt! Under all kritik. Hade stora planer på att Julen 09 skulle bli stressfri. Det vill säga alla julklappar avklarade första veckan i december... Men så blev det inte, inte i år heller... Jag har funnit kamerasladden, som ni kanske märkte i inläggen nedan. Korgen fann jag vid vår sopsortering, inte fin nog tydligen. Men med lite vit sprayfärg tycker jag att den blev söt. Lussebullarna har jag och modern bakat, blev väldigt goda. Skall förresten ta en nu till kvällsfikat. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0