Jag vill ha Jul nu

Julen är här och lyser fred på jorden. glädjen är stor... Just den känslan vill jag ha! Nu är jag bara stressad av allt annat som liksom hör julen till. I går träffade jag min fina "barndomsvän" Lina. Som numera är mamma åt två underbara små söta flickor. Vi var allihopa ner en sväng på stan för ta en fika på Charm och för att leta efter julklappar. Man blir alltid så glad av att umgås med Lina, hon har en energi som inte med ord går att beskriva. När Robert kom hem for vi in till Birsta för att uträtta lite ärenden. Måste passa på att slå ett slag för ICA maxi, dom har allt. Vi köpte bland annat fyra stycken superfina beiga stolsdynor till köket för halva priset. Idag har jag varit på skolan och sedan kört skivstång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0