Hemma på vår gata i stan

Det har varit väldigt dålig uppdatering här på bloggen, jag har helt enkelt inte haft tid att skriva. Iallafall så har Julen har varit urmysig.
Jag har fått jättefina julklappar, tack så hemskt mycket!
Mamma och jag for in till staden på annandagen för att se om det gick att göra några klipp på rean, märkligt nog var inte vi de enda... Trots det dåliga vädret så tror jag varenda sundsvallsbo var på plats. Paniken över folkmassan kom krypande och vi satt oss i bilen och åkte hem. Men några fynd hittade jag, blandannat en tunika som jag spanat på under hösten - Den är nu min!

Just nu tittar jag på Tjorven - Jag vill också bo på Saltkråkan

Kommentarer
Postat av: Annakarin

Tack själv för en jätte mysig kväll;) tyvärr ingen vinst på bingolotterna men men va gör det:)

2009-12-28 @ 12:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0