Curriculum vitae

Idag har jag vänt upp och ner på hela lägenheten, vad ska det vara bra för tänker ni? Jo min kamerasladd är spårlöst väck. Jag blir så arg när jag inte hittar den och beskyller alla för att ha snott den, och med alla menar jag Robert och Ebba. Så typiskt dem att slarva bort mina saker. Idag har jag jobbat med min CV, jag är så självkritisk så när man läser den framstår jag som en person med endast svagheter! Tycker det är svårt att framhäva mig själv, det låter som skryt i mina öron. Som vanligt på Måndagar går jag på Friskis & Svettis skivstångpass, även på Onsdagar är en jag en trogen besökare. Min Bror har dödat lite tid hos mig idag, "Dunka" på kaffe brukar det låta när han anländer, trevligt med besök. I morgon väntas det skola, Ledarskap står på schemat. Sedan följer jag med modern hem till Norrhassel, lussebullar skall bakas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0